ראשי פרופיל חברה לקוחות החברה קישורים דרושים אירועים וחוויות התקשרו עמנו
הסבות תוכנה
שרותים אדריכליים

אירועים וחוויות
  הגליל העליון - טירות ימי-ביניימיות, נחלים שוצפים, הרים ירוקים וסיפורי עמים 23-24/05/12
הגליל העליון, כן – הפעם לא המדבר, בטיול חברת "בר", טירות ימי-ביניימיות, נחלים שוצפים,
הרים ירוקים וסיפורי עמים, כל אלו לוו אותנו עם אוכל טוב ובריאות (טפו טפו טפו)......

להתראות בפעילות הקרובה בירושלים
  אילת - 25-25/5/11
הי דרומה לאילת

פינוקים בריף הדולפינים, סתלבט, בריכות תרמיות, מסאג'ים במים
מלון המלך שלמה, טיול בקניון האדום והרבה אוכל....

קשה....
  טיול חברה בר טכנולוגיות - 07/06/2007

נושא הטיול: נצרות ומים בצפון הכנרת

התחלנו את טיולנו במועדון הגולף בקיסריה, שם אכלנו ארוחת בוקר מרהיבה.

משם נסענו לכיוון צפון הכנרת, וביקרנו בכפר נחום על אתריו (בית הכנסת העתיק וביתו של פטרוס) והכנסייה האורתודוכסית "12 השליחים" – גן עדן קטן.

תוך כדי תנועה למדנו על ישו והיווצרות הנצרות, הבנו את משמעות המים
בנצרות ואת קדושתה של הכנרת בפרט.
נגענו בהבדל בין הקתולים לאורתודוכסים,  והכרנו בעובדה כי ישו, בחייו ובמותו, היה יהודי.

אחרי הסיור יצאנו למסלול רגלי רטוב במג'רסה – וכל אלה שהתרשמו מאוד מסיור הבוקר, הטבילו את עצמם לנצרות.

קינחנו את היום בארוחת צהריים מאוחרת בורד הגליל

להתראות בפעילות הקרובה

טיול חברת בר טכנולוגיות – 30/11/2006

נושא הטיול: סיפורי גיבורים בשפלת יהודה

בטיולנו האחרון נסענו ליער צרעה, שם פתחנו בארוחת בוקר אותנטית ויצאנו לרכיבה על אופני הרים לאורך דרך הפסלים.
במצפה צרעה ובתל צרעה הכרנו את שמשון הגיבור והנשים בחייו, והבנו למה הוא "גמר" כל כך צעיר.

המשכנו ליער בריטניה, לתצפית אל עמק האלה מתל עזקה.
הטיול עסק בגיבור תנ"כי נוסף, הנער האדמוני דוד, ומלחמתו בגלית הגתי, ובשאלות הרות גורל כמו: האם דוד היה ג'ינג'י, מה הקשר בין גלית, סוגת ופולגת, האם גלית היה באמת ענק ומה לבראד פיט ולנו?
שם גם המתינה לנו ארוחת צהריים גורמה בצל העצים.
לקינוח קפצנו לחרבת מידרס, ופגשנו בגיבורנו האחרון להיום – בר כוכבא, השליט היהודי האחרון בארץ ישראל, עד לתקומת מדינת ישראל. עסקנו בזחילה במערות מסתור וחזרנו הביתה עייפים ומגובשים.

נפגש ביום כיף הבא

ראשי | פרופיל חברה | צור קשר
בניית אתרים דומיינים רישום דומיין ניוזלטר אחסנת אתרים

חברת בר טכנולוגיות מתמחה בשירותי מחשוב וביצוע פרוייקטים בתחומי המקרקעין, הנכסים וההנדסה עירונית. בתחומים אלה ניתנים שירותי: אפיון, פיתוח והטמעת מערכות מידע.